mandag 13. juni 2011

Ute av tempelet!

De siste dagene har jeg tenkt en del paa aa kanskje gjore noe annet enn aa vare paa tempelet. Jeg trivdes veldig godt der, men samtidig ble det litt for mye turisme for min del... Saa i gaar letet jeg meg fram til en plass som har en slags gaard med hester, fisker og honer. I tillegg arbeider de med barn og for at lokale skal lare seg aa bruke naturen mer miljovennlig. De tar i mot frivillige, saa jeg sendte dem en mail aa horte om jeg kunne komme dit. Fikk veldig raskt svar om at de onsket meg velkommen, og at jeg mer enn gjerne kunne komme paa onsdag om jeg ville (det var den dagen de tok i mot nye frivillige). Saa gjett hva? jeg har bestemt meg for aa dra dit, og naa har jeg forlatt tempelet og sitter paa nettkafe for aa finne ut av hvordan jeg skal komme meg dit. Gaarden ligger paa Chumpon province, paa en liten plass som heter Pak Song sor i Thailand. Veldig impulsiv, men haaper aa trur at jeg faar det bra der =) Annie har fri i morgen, saa vi skal tilbringe ettermiddagen og i morgen sammen for jeg drar videre. Narmere oppdatering kommer senere!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar