torsdag 23. juni 2011

Fortsatt øde (og solbrent)

Siste dagen på Koh Tao og i Tanote Bay. Hadde planlagt å nyte dagen fullt ut i skyggen i hengekøya under det fine treet. Etter frokost bestemte jeg meg for å ta en 40 minutters i sola (!!) for ikke sååå solbrent foran lenger. Dekket til skuldrene og brystet, så gikk det fint. Badet litt gjorde jeg også, deilig! Men da jeg skulle gå for å legge meg godt til rette i hengekøya var det noen som lå der!!! så frekt!! å ta MIN hengekøye!! Jeg gikk derfor å satte meg på balkongen for å lese, og håpe at de flyttet seg etter hvert. Desverre gjorde de ikke det. Når jeg gikk for å spise lunsj, flyttet de seg. Selvsagt kom det noen andre å la seg der i stedet!!* argh* Så skikkelig kjip dag, ikke fått ligget i hengekøya i det hele tatt :P
Etter middag, dro jeg ned på stranden en tur for å nyte siste kvelden, og jaggu kom hunden for å hilse på. Han satt der en stund, la seg til og med ned ved bena mine. Skikkelig søtis! Vi satt en stund sammen å pratet, men plutselig var det noe som fanget hans oppmerksomhet, og vips var han borte. Det var likegreit, for jeg måtte uansett inn å pakke sekken for å dra videre til Bangkok!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar