tirsdag 14. juni 2011

Forandringer igjen!

Jeg skrev jo for noen dager siden at jeg skal jobbe paa en gaard som holder paa med dyr, barn og diverse annet. Naa har jeg heler bestemt meg for aa loffe rundt i sor-Thailand i ca 10 dager. Saa kommer Linda fra tiger tempelet og moter meg i Bangkok den 24. juni, og den 27. juni drar vi en uke til Malaysia. Hvor i Malaysia vet vi ikke, men det finner vi ut av etter hvert. Fortsatt noen dager paa aa finne ut av det. Derimot saa aner jeg ikke hvor jeg skal i sor enda. Jeg sitter paa flyplassen i Bangkok naa, og skal fly ned til Phuket. Deretter faar jeg bare ta ting som det kommer. Skal titte litt i reiseguide bokene mine paa flyet, og bestemme meg for om jeg skal bli i Phuket eller dra videre. Jeg lander i Phuket i 12 tida, saa har god tid paa meg til aa eventuelt finne vei til en oy og aa finne plass aa sove paa. Dette blir spennende, og helt annerledes enn hvordan jeg hadde sett for meg reisen til Thailand. Men veldig deilig aa kunne bare ta ting som det kommer og aa gjore det jeg har lyst til! :)

Hvis du har vart i Thailand, og funnet noen hemmlige plasser som er fantastiske, da horer jeg gjerne fra deg ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar