mandag 4. juli 2011

Bilder fra Perhentian

Meg og Linda gjør nok et peace tegn!



På båten etter at vi har vært på fastlandet for å hente mer penger i minibanken. Kledelige vester!


Meg, Linda, Benni og Joo (vet ikke hvordan jeg skriver navnet på disse gutta, men hvertfall sånn vi sa dem). Alle de lokale syns det var morsomt med kamera, og ville mer enn gjerne bli tatt bilde av!

En stor Lizzard type vi så på gåturen gjennom jungelen på øya.. Skikkelig søt, og ganske så stor..Vi så flere, men ikke så stor som denne.

Stemning på beach baren! Savner den allerede!!


Romantic Beach- hvor jeg fikk følelsen av å være virkelig alene!


Jenny (fra Australia/Canada) og Linda ved lunsj etter noen timer med snorkling.


Meg og alle fiskene...


Utsikt fra bungalowen vi bodde i på Perhentian Island.


Bolig til en eller annen land/strand krabbe...


Meg på Turtel Beach..


Turtel Beach


Turtel Beach


Etter noen timer i sola blir man gjerne litt rastløs (hvertfall jeg). Her har jeg og Jenny bygget sandslott. Fint ikke sant?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar