tirsdag 13. juli 2010

Forandringer i livet..

11.juli fikk jeg beskjed av mamma at bestemor har forlatt den menneskelige verden. Det var utrolig trist, men jeg har gaatt aa ventet paa beskjeden lenge!
Likevel kom beskjeden som et sjokk! Det har vart vanskelig for meg aa vare her i Zimbabwe de siste dagene, men likevel har det gaatt fint. Alle som jobber her er kjempe herlige mennesker, og de har tatt godt vare paa meg!
En av de ansatte har til og med skrevet en sang til meg om min sorg! Ingen har skrevet en sang til meg for, og det var kjempe koselig gjort av han!

Heldigvis har mamma faatt utsatt begravelse til jeg kommer hjem fra Zimbabwe, saa jeg faar vare med paa den! Hvis ikke hadde det blitt enda vanskeligere aa vare her nede!

Veldig glad i deg bestemor! Du er alltid med meg og rundt meg!!

2 kommentarer:

  1. Huff...begynte å gråte når jeg leste dette innlegget.:( Leste det først nå.
    Bra at de tar var på deg da:)
    Jeg syns også det var kjempefint at du får være med på begravelsen, den hadde ikke blitt den samme uten deg.

    Er en trøst å tenke på at bestemor er med oss:)

    SvarSlett
  2. Hei Tine!
    Koselig at du blir tatt vare på <3
    og så VELDIG koselig at du kommer hjem til bestemors begravelse <3 Masse klemmer fra tante

    SvarSlett