fredag 2. juli 2010

Det er i morgen det starter!!


Nå sitter jeg hjemme hos mine foreldre i trygge og kjente omgivelser, men i morgen begynner starten på min oppdagelsesferd, og hittil mitt livs største eventyr! Vanligvis er min oppdagelsesferd basert på å oppdage en ny skogssti i en litt kjent skog sammen med hesten min, Frida. Denne oppdagelsesferden blir av en helt annen art. Jeg skal reise alene til Zimbabwe, hvor jeg skal arbeide som frivillig på Antelope Park. Her har de løver, elefanter, hester og mange andre dyr. Arbeid med barn på barnehjem er også en del av arbeidsoppgavene vi kan få. Dette blir en reise hvor jeg søker å utvide mine allerede eksisterende erfaringer med forskjellige kulturer innenfor mennesker og dyr. Jeg har absolutt ingen erfaring med hverken løver eller elefanter, men derimot en del erfaring med både barn og hest.


Jeg kan ikke helt forstå at jeg drar i morgen, og heller ikke forstå at på søndag kommer jeg til å møte løver og elefanter for første gang! Dette blir litt av en tur, og jeg gruegleder meg masse!!


Denne bloggen er ment for å dele mine opplevelser med dere lesere, og også for å holde kontakten med kjente og nære mens jeg er bortreist :)




1 kommentar: