mandag 5. juli 2010

Lions!!

I dag vaaknet jeg til at stroommen var borte. Da var det bare aa finne fram lommelykten, for det var moorkt!
Vi nye frivillige har faat en god introduksjon i dag, og vi har blitt vist rundt i omraadet og parken. Vi har sett lions, zebras, anteloper, buffalos og giraffer! Helt utrolig spennende aa komme saa nerme dyrene! Vi har gaat tur med lions i dag, og jeg fikk klappe dem flere ganger :) Jeg har heldigvis ikke sett noen edderkopper enda! (bank i bordet)

Det er veldig annerledes her enn i Norge. Telefon linja virker saa og si ikke, stroomen gaar ofte, og bilene fungerer saan halvveis! Vannet i dusjen er ogsaa veldig varierende med enten veldig varmt vann eller iskaldt! I dag maatte jeg dusje i kaldt vann, det var veldig oppfriskende og veldig kaldt!
Selv om jeg er i Afrika, er det vinter her, og overhodet ikke varmt! I dag har jeg hatt paa meg langarmet tskjorte og fleece genser!

I morgen skal vi ri paa elefanter, gaa tur med lions og mate baby elefantene! Saa nok en spennende dag i morgen!

Bilder av alle dyrene kommer etter hvert!

2 kommentarer:

  1. Hei Tine!
    Koselig med en oppdatering :-) Høres ut som du opplever masse eksotisk :-)Følger spent med videre <3 <3 Klem fra tante

    SvarSlett
  2. Hei!
    Håper du får noen flotte uker med spennende opplevelser og gode minner!
    Blir spennende å følge med på bloggen din fremover :)

    Klem Kine

    SvarSlett