lørdag 19. mars 2011

På tide og avslutte Zimbabwe forts. Bilder!

Lion walk: Noen av de frivillige som var der samtidig som meg. Forskjellige land er presentert her; Tyskland, Belgia, USA, UK og Norge!
Her spilte vi Horse Race! Veldig artig drikkelek, som ikke inkluderte så mye alkoholinntak..så holdt ikke på å lenge med den..

Her var vi på en 4-5 timers løvetur i bushen.


Frokost/lunsj (husker ikke helt) på den lange turen, med løvene i bakgrunn..


Mange sebraer som vi traff på en av rideturene jeg var på, i bushen.




Båt-tur på innsjøen ved parken.



Beinrester fra en hest. Artig!






Mange av de frivillige som var der.







En av de ansatte laget "stick" til oss, som vi brukte når vi gikk tur med løvene. På min står det " Tine walk with lion in Zimbabwe" Sjarmerende skrivefeil- verdifull suvenir!







Frivillige på lion walk!









Her er en sjarmis av den sjeldne! På besøk til en afrikansk familie, som var stor. Herren i huset hadde to koner, og veldig mange barn..






Meg og JB på kjøre tur. Vi satt alltid på lasteplanet av bilene, men jeg fikk av og til lurt meg inn i selve bilen. Mye mer behagelig, i forhold til å sitte på planet. Der var det kaldt!



Søteste løveunge!







En eller annen lion walk..








Mating av baby løvene. Søte!!






En av mange poseringer sammen med løvene..







Det var også elefanter i parken. De var trent og temmet.







Helene (Norge), Will (UK) og Ragnhild (Norge), de besteste!






Besøk på barnehjemmet!





En av løvehåndtererne poserer!




Her sitter vi å har en seriøs diskusjon om afrikansk ekteskap (blant annet), mens det er to løver inne i buret. Hensikten med å sitte der var at de skulle bli mer vant til mennesker...




Evans og Sam har trommer for meg på bursdagen min =D





Ridetur i bushen, med giraffe i bakgrunnen!



Tino- en av løvehåndtererne.










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar