tirsdag 31. mai 2011

Endelig er jeg på vei!

vel..hvertfall nesten! Jeg tok flybussen fra Trondheim 4.10 til morgnen i dag, det var tidlig å stå opp skal jeg si dere! Bussturen gikk fint, det er egentlig alltid veldig koselig å ta flybussen til flyplassen, for da vet man at man skal ut på en reise. Da jeg kom til flyplassen, fikk jeg sjekket inn, og sekken veide bare 14 kg! Det betyr at jeg kan kjøpe hele 6 kg med stæsj i Thailand *lykke*! Da jeg står i sikkerhetskontrollen for å legge pc, kamra osv i de eksene ser jeg en ekstra gang på flybilletten min fra Amsterdam til Bangkok. Da oppdager jeg at det står at flyet mitt ikke går før 21.15 fra Amsterdam, og på min billett som er printet ut, står det at det skal gå 13.55! Jeg får samlet alle saker, og går bort til skranken til KLM. Damen der klarer ikke å fortelle meg så mye annet enn at jeg får høre med folk på Amsterdam når jeg kommer dit. Great!

Flyturen gikk fint, litt turbulens, og kjempe kaldt på flyet. Men jeg fikk til å sove, og våknet en gang ved at jeg praktisk talt lå over i det andre setet med overkroppen. Heldigvis satt det ingen andre der! Da vi endelig landet får jeg kommet meg bort til KLM for å få en forklaring på hva som har skjedd. Damen har ikke mye informasjon, men hun forteller meg at flyet er forsinket med ny avgang kl 21.15!! så nå sitter jeg på flyplassen, og her skal jeg sitte til boarding time kl 19.45! weeeee!! Fantastisk start på reisa- alt går knirkefritt.. Jeg har fått tilgang til internett, så blir vel å sitte her mye av dagen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar